martes, 4 de marzo de 2008

Un cor més pur


"Déu meu, creeu en mi un cor ben pur,
torneu-me el goig de la vostra salvació"
(Salm 50, 12a.14a)
"Feliços els nets de cor,
perquè veuran Déu" (Mt 5,8)

Dia, doneu-me un cor més pur
que no s’amagui en començar

Doneu-me, oh Déu, un cor més pur
que Vos aprengui a adorar

Senyor, doneu-me un cor més pur
que no es deixi enganyar pas

Doneu-me, Pietat, un cor més pur
agilíssim al perdonar

Pare, doneu-me un cor més pur
que, alegre, s’aixequi aviat

Doneu-me, Estels, un cor més pur
que Vos admiri Cel enllà

Amic, doneu-me, un cor més pur
dispost per Vos tot estimar

Doneu-me, oh Creu, un cor més pur
que mai no deixi de plorar

Mare, doneu-me un cor més pur
joiós us entoni el cant

Doneu-me, Fe i nit, un cor més pur
rendint-se es deixi besar

Germà, doneu-me un cor més pur
per a abraçar-Vos preparat

Doneu-me, Amor, un cor més pur
i que es gosi enamorar

Gràcia, doneu un cor més pur
que Vos contempli confiat

Doneu-me, Alt Sol, un cor més pur
que per a Vos vulgui cremar

Final, doneu-me un cor més pur
per a poder-Vos-el tornar...

No hay comentarios: