sábado, 12 de abril de 2008

Ningú m'ho ha ensenyat










1. Ningú m’ha ensenyat
aquestes cançons
Ningú m’ho ha ensenyat
les tinc dins del cor

2. Ningú m’ha ensenyat
com dir-te perdó
Ningú m’ho ha ensenyat
deixar la tristor

3. Ningú m’ha ensenyat
donar-te amor
Ningú m’ho ha ensenyat
com rebre petons

4. Ningú m’ha ensenyat
però és tan dolç
Ningú m’ho ha ensenyat
només tu, Senyor!

* Comentari autocrític: aquestes línees - quatre pareados fàcils, cursis, repetitius i mal rimats - no són cap exemple de poesia ni ho pretenen ésser. Però m’han escomès desprevingut en un passeig nocturn per la Castellana des de la plaça de Colón a la de Gregorio Marañón de camí al darrer metro, després de dos dies massa intensos de feina sortint a la una de la matinada. I si s’hi posés música? La fresca d’una nit, esvaïda la borrasca, acariciava la lluna creixent...

No hay comentarios: